7. mar. 2013

FITNESS MOTIVATION - BE READY


Jeg bliver så inspireret og motiveret af disse lækre kroppe og smukke kvinder! Jeg går selv helt amok i Fitness centeret, fordi jeg bare har bestemt mig for, at jeg skal være klar til sommer. Jeg gider ikke at være den, som går rundt med en mave der bare hænger, og være den der er så doven, fordi sådan er jeg ikke som person. Jeg går i fitness hverdag, og jeg går til fodbold 2 gange om ugen, så jeg mener selv, at jeg er i rigtigt god form.

Der er nogen søde læsere som har spurgt, hvad jeg laver når jeg er i fitness, og her er noget af det:
Jeg starter altid med:
10 minuters løb
10 minutters crosstrain
10 minutters løb igen

Så går jeg over og bruger de diverse maskiner.

Bagefter gør jeg følgende:
100 mavebøjninger
50 mavrbøjninge med 5 kg's vægt
30 numseløft
50 (dame) armbøjninger
3 minutters planke
20 benløft
Osv.

Jeg slutter altid af med 10 minutters løb. Sådan jeg i alt i alt har løbet 30 minutter.

2 kommentarer:

  1. Jeg laver 3 forskellige mave øvelser, altså alt på maven, med ca. 250 mavebøjninger, så omkring 70 squats, så løfter jeg 10 kilo ca. 20 gange, og så træner jeg mit inderlår, lægger på siden og svinger mit ene ben op, ca. 20 gange, og til sidst styrker jeg mit bryst, med 10 kilo, 10 gange. ! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor godt, og flot at du har tabt dig så meget - stor klap på dine skuldre :)

      Slet