2. feb. 2014

What makes me happy??

God aften søde læsere. Så blev det tid til endnu et mere personligt indlæg, nemlig om mig. Jeg vil nu remse nogen punkter op, som netop gør mig glad! Sååå, jeg håber i tager godt imod et indlæg som er lidt anderledes :-)

Dette gør mig glad: Mor. Far. Brødre. Bedsteforældre. Generelt hele familien. Kæresten. Veninderne. Vennerne. Shopping. Træning. Kreativitet. Sol. Sommer. Strand. Glade mennesker. Kærlighed. Kys. Fest. Farver. Dyner. Film. Slik. Chokolade. Frugt. Penge. Hår produkter. Glattejern. Computer. Blogging. Mode verden. Løbe. Sushi. Ferie. Søde mennesker. Hjælpe andre. Sove længe. Gode karakter. At andre har det godt. Succes. Omsorg. Dans. Indretning. Min seng. Gode krimibøger. Min Macbook. Iphone. Mine søde læsere. Jeres kommentar. Lækre genbrugsfund. Lækre møbler. God mad. Smil. Tøj. Massage. Musik. Selvforkælelse. Arbejde. Design. 

Jeg kan blive ved med at finde en masse punkter, som gør mig glad, og gør mine dage meget bedre, men i må nøjes med disse punkter i første omgang :-)

6 kommentarer:

  1. me too!
    do we follow?
    let me know and I'll follow you back
    bss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2014/01/oasap-tartan-scarf-for-winter-days.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you :) I will post a comment on your blog.
      Kiss.

      Slet
  2. Dejligt positivt indlæg at læse :-)

    Knus og god aften til dig <3
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det søde, Sanne :-) Og rigtig god aften til dig også <3

      Slet
  3. Sikken et hyggeligt indlæg! :)
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var godt, det er jeg glad for at hører :-)

      Slet